سردار وحیدی: کاندیداها به جای تخریب دولت توانایی های خود را اثبات کنند
افسران سایبری

 

مجلس نهم: سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با انتقاد از تشدید هجمه‌ها به شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه در آستانه انتخابات مجلس، گفت: کسانی که در این حوزه صحبت یا سخنرانی می‌کنند بهتر است به جای حمله و هجمه به دولت خدمتگزار، در صدد اثبات خود و توانایی‌های خود باشند.

وحیدی تصریح کرد: در دولتهای نهم و دهم شاهد پیشرفتهای کم نظیر و بعضا بی‌نظیری بوده‌ایم که نباید به هیچ وجه از دید کسانی که در آستانه انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی مجلس رقابت می کنند نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: این افراد به جای تخریب و حمله به دولت به دنبال اثبات و ارائه برنامه‌های خود باشند و از نقدهای غیر صحیح که فضای جامعه را آشفته می‌کند، بپرهیزند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: آنچه مهم است این است که این افراد به فرمایشات مقام معظم رهبری که قوا را به همکاری و پیوستگی فرا خواندند توجه کنند و از هرگونه اختلاف افکنی بپرهیزند.

وحیدی اظهار داشت: امروز همه باید به قوه مجریه به عنوان مسئول تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی کمک کنند تا با سرعت بیشتری به آنها دست یابد نه اینکه با پرداختن به حواشی، پیمودن آن راه بلند را دشوار کنند.

وی تاکید کرد: هر چیزی که امروز موجب کندی کارها یا مانع از پرداختن به مسائل اصلی مانند مقابله با سلطه جوییهای نظام سلطه وخدمت به مردم شود برای مصالح کشور مضر خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 12969
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1